Aralıklı Dişlerin Kapatılması İçin Kullanılan Yöntemler

Aralıklı Diş Kapatılması (Diastema Kapatılması)

Erken yaşta yapılan diş çekimleri nedeni ile veya kalıtımsal nedenlerden dolayı ön iki diş arasında sık görünen aralık, diş hekimliğinde diastema olarak isimlendirilir. Estetik olarak birçok insan bu aralıklı dişlerden hoşlanmaz. Bu aralıların sosyal olarak kabullenilmesi için toplumda uğurlu olduğu bile söylenir. Buna rağmen aralıklı diş ile iyi görünmediğini düşünenler daha estetik görünüme kavuşmanın yöntemlerini arar. Her vaka için ideal olan tedavi yöntemi farklı olabilir. Sizin için ortodonti tedavisi uygun olmasına rağmen belki başka bir ayrık dişli hasta için ortodonti tedavisi diş eti hastalığı olduğu için uygun olmayabilir. Diş hekimleri birçok faktörü ve hastanın estetik ihtiyaçlarını gözden geçirerek en iyi tedavi yöntemini seçmeye çalışacaktır. Bir hasta için en iyi tedavi lamina diş kaplaması iken diğer bir ayrık dişli kişi için Empress diş kaplama uygun olabilimektedir. Bu nedenle sizlere estetik diş tedavisi düşünüyorasanız mutlaka 5 dakika uğrayıp birebir görüşme ve muayene olamnın en iyi sonucu vereceğini gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.Yandaki resimde aralıklı dişönce beyazlatma uygulanmış daha sonra da bonding yöntemi ile tedavi edilmiştir. Yaklaşık 1 saat süren bonding ile aralıklı dişlerin kapatılması işlemi diğer tedavi yöntemlerine göre daha hızlı ve ekonomik bir yöntemdir. Tek seansta dişe anestezi yapmaya gerek kalmadan aralıklı diş kapatılabilmektedir.

Genel anlamda bilgi vermek amacı ile aralıklı yani diastema olan dişlerin estetik tedavilerinde kullandığımız yöntemler

• Bonding Ortodonti
  • Empress diş kaplama
  • Lamina diş kaplama
  • Zirkonyum diş kaplama
  • Porselen diş kaplama

Kompozit bonding işlemi çok sıklıkla yaptığımız en başarılı tedavilerden birisidir. Bu tedavilerden sizin için önerebileceğimiz en iyi tedavi uzun ömürlü ve sorunsuz kullanabileceğiniz tedavilerdir. Fiyat olarak herbirisi farklı fiyatlarda uygulanır. Ancak bazen en uygun fiyatlı olan seçenek sizin için en iyi seçenek olabilir. Fazla bir ödeme yapmadan sizi estetik olarak rahatsız eden ayrık dişlerinizden kurtulabilirsiniz.

Bonding Nedir? Bonding Nasıl Uygulanır? Dişler Zarar Görür Mü?

Bonding yönteminde dişlerden neredeyse hiç aşındırma yapılmaz. Yalnızca bonding sisteminde kullanılan estetik materyalin dişe tutunabilmesi için uygun bir mikro alan hafifçe pürüzlendirilir ve bonding lamine dişe uygulanır.

Bonding Uygulaması Uzun Sürer Mi?

Bonding sistemi, hastaya ayrılan randevu saati içerisinde ve tek seansta uygulanır. Hasta bir diş için ikinci kez diş hekimi koltuğuna oturmaz.

Bonding Lamine Dışarıdan Bakılınca Belli Olur Mu?

Bonding lamine uygulamaları, hastaların estetik kaygılarını yersiz çıkaran bir uygulamadır. İyi yapılan bir Bonding lamine, dışarıdan bakıldığında belli olmaz. Son derece estetik görünür.

Sizde ayrık dişlerin kapatılmasını istiyorsanız randevu alıp muayene olduğunuzda hangi yöntemin kullanılacağını ve aralıklı diş kapatma fiyatlarını öğrenebilirsiniz. Size en uygun tedaviyi ancak ağız içerisini kapanışınızı ve beslenme alışkanlıklarınızı öğrendikten sonra size iyi bir çözüm önerisi sunabiliriz.